slide show

Hur kommer egentligen 2014 se ut?

ja. Som ni kanske inte vet så kommer det inte så mycket tävlingar nästa år för mig.. 
Jag kommer tävla lite trav med Kanon.. och för hoppnings vis lite dressyr med Candlelight!
Annars kommer jag satsa sten hårt på Preztige. att vi kommer igång verkligen ordentligt! Han är ju kanske liite för ung för att tävla.. haha.. Men inte mer än så ungefär kommer jag tävla! 
Jag kommer fortsätta träna hästarna såklart! För både Strumpan och Candlelight ska ju fortsätta gå ponnytrav med Jonna osv !
 
Men jag vill verkligen rida Preztige.. Jag skiter i om det så inte skulle bli några tävlingar alls för mi nästa år! bara jag får träna Preztige.. dock så gillar jag verkligen Kanon också! så han vill jag köra också massa! :3
Men det känns hemskt att jag faktiskt måste inse att jag är för gammal och för lång för hoppning och monté på b-ponnysarna.. Men men..
 
Jag ville bara att ni skulle få veta hur det ligger till nu.. vad som händer liksom!!
 
hörs!
Publicerat den 2013-11-05 - klockan 13:00:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback