slide show

hihihi

SENASTE:

1. Häst du red:  Lojsta Candlelight

2.Häst jag hoppa: Strumpan

3.Jag tävla: Lojsta Candlelight!

4. Häst jag trilla av: kommer inte ihåg....

 

HAR DU NÅGONSIN:

6. Ridit en shettis: Ja

7. Ridit en shire: nej

8. Varit kär: Ja

9. Varit med i en hemsk ridolycka: nja.. Bara fått spricka i benet..

10. Hoppat högre än 1meter: Ja

11. Somnat på hästryggen: nope

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. svart

13. isabell

14. Vit/skimmel

 

I ÅR HAR DU:

15. Tävlat:  Ja

16. Skaffat ny häst: ne, bara börjat rida en ny!

17. haft kul i stallet: haha, ja!

18. Ridit någon häst du inte ridit förut: japp

19. Ridit massor: japp

20. Köpt en ny hästpryl: nja.. ahha

21. Pussat en häst: varje gång!

 

BLANDAT:

22. Hur många gånger har du trillat av: tappade räckningen!

23. Favorit gren att rida: Hoppning!

24. Har du några husdjur?: japp

25. Skulle du byta häst om du fick en mycket bättre: nej! Älskar Preztige!

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: öhm.. jag myste med bästii

27. Vilken tid på dygnet är din favorit ridtid: typ runt 12 tiden

28. Vem tränar du för: Sofia Collin

29. Framtiden med hästarna: bra fråga! :)

31. En sak du skulle vilja ändra med din häst: näe.. Kanske med Strumpan.. Strycka dom där extra varven i hagen hon tar..

32. Önske tränare: Rolf-Göran Bengtsson! 

33. Har du någonsin pratat med en person som är känd: njäe.. ahah.. bara typ nån svensk sångare!

34. Vad gör dig irriterad med ridningen: öhm.. jag vet inte!

 

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Anna

37. Singel/upptagen: Singel

38. Stjärntecken:  Skorpinjon (stav)

39. Kille eller tjej: tjej

40. Grundskola: Svanberga

41. Gymnasie:  -

42. Högskola:  -

43. Hårfärg: brunt

44. Långt eller kort: kort typ

45. Längd: ca 1.65 ;P

46. Vad gillar du gällande dig själv:  vet inte

47. Piercings: öronen! :)

48: tatuering: nope

49. Höger eller vänster: höger :)

 

OM DIN HÄST: Vi kör på preztige!

51. Namn: GS Preztige

52. Smeknamn: Jag brukar bara säga Preztige ;P

53. Ålder: 3

54. Färg: Han ska bli skimmel. men för tillfälligt, typ brun/vit

55. Mankhöjd:  Det ska jag ta reda på! men någonstans mellan 1.40-150

56. Bakgrund: vet inte.. ingen koll på sånt!

57. Favorit mat: ... Gräs ;P

58. Favorti gren: Rida ut eftersom det är det ända han gör än!

60. Hatar: Vatten!

61. Älskar: Godis...

62. Utbildnig: Jag håller ju på att rida in han.. heh..

63. Favorit bus: .. hm..

JUST NU:

64. Är målen: vet inte riktigt.. men lite förbättring på rubbet, och även ta vår första galopp utan bockningar!

65. önskar jag: Att Preztige ska hålla för Dressyr!

 

DIN FRAMTID

:66. Vill du ha andra hästar sedan: Ja det lär jag vilja. Men Preztige vill jag ha länge!

67. Vill du fortsätta tävla i framtiden: Jaa

68. Karriär i åtanke: vet inte

 

THIS OR THAT MED HÄSTAR?

69. Svans/man

70. Hoppning/dressyr

71. små/stora

72. Yngre/äldre - Mellan åldern!

73. Överpigg/slö

74. Svart/vit

75. Brun/fux - hm..

76. Känslig/inte känslig

77. Paddock/ridhus - helst rida ut!

78. Bråkig/snäll - Båda

 

HAR DU NÅGONSIN:

79. Ridit in en häst: Ja! just nu ;) och innan

80. Hoppat första gången du rider en häst: förstår inte frågan!

81. tävlat: Ja

82. tränat för tränare: Ja

83. Varit med om att en häst dött: halft

84. Drömt om hästar: Hahah ja

85. Fått skäll av andra häst människor: nje

86. Blivit brutalt avkastad: hmm.. Inte så brutalt xd

87. Varit ledsen i stallet: Ja

88. Hoppat en bana på mer än 10 hinder: men hahah ja

 

DRÖMMAR:

89. Tävla med Preztige i Dressyr

90. Ha med Preztige till Turbo star... hehe..

91. Att han ska hålla ända tills han är riktigt gammal!

92. Träna för J-B!

93. Kunna rida Preztige i form.. (det kommer nog snart!)

94. Bli rik! Så jag kan köpa massa hästprylar! :)

95. Kommer typ inte på något mer!

 

SVARA ÄRLIGT:

96. Finns det något du är dålig på med hästarna? ja.. Ingen häst är topp 10!

97. Något du är bra på med hästarna? Ja det tycker jag

98. Rädd för något med hästarna? nja.. tror faktiskt inte det!

99. Dålig på med ridningen: ja det finns det!

100. Bra på något med ridningen: ja såklart :)

 

 
 
 
Publicerat den 2013-11-18 - klockan 09:00:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback