slide show

Hihi!

Idag fyller jag ju år... som ni kanske redan märkt? hihi.. 
 
men morgonen började med lilla frukost på sängen och presenter ^^ Om man ska dra på ett ungefär vad jag fick..
Spotify premium, peenggaar, sjukt snygga vantar!, The key-justin bieber parfymen.
och lite små saker! 
Nu i skolan så har jag haft franska,NO, SO, och nu idrott. Jag har dock glömt mina idrottskläder och får då inte vara med.. :(
När jag kommer hem så ska jag fika lite med farmor och efter de kommer Erica som kanske sover över, och kanske rebecka.. vet inte riktigt... 
Men bara så ni vet! så maybe inte så mycket inlägg idag. men i morgon sticker jag till stallet och möter  Ella!
 
Hejdå alla!
 
 
 
 
Publicerat den 2013-11-15 - klockan 14:21:33




» Anja

Grattis i efterskott! :D

2013-11-16 » 18:04:37
» Maja

Grattttttis Anna, hade jättebra❤️❤️ Vi ses i vår😭

2013-11-16 » 20:36:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback