slide show

Hello hello

Dagen vart som planerad! Att vara med en kompis! Men innan de så var jag i skolan..
Tråkigaste skoldagen i mitt liv..Matte läraren trodde att hennes urtråkiga lektioner skulle bli roligare om hon sjöng och massa mer.. helt knas.. Min bästis är även borta .. utomlands.. Jag har för tillfälligt bara en tjejkompis i klassen, vilket är ganska jobbigt just nu när hon är borta! Men jag jobbade ändå på, på lektionerna och sedan sprang ut på rasterna till mina tjejkompisar i paranell klassen, eller hur det nu stavas..

Iallafall.. Inte så kul att läsa om min skola ... haha..
Jag var med mina kära kompisar Erica, och Izabelle! vi började det hela med... en glass på donken! eller ja.. jag delade på en med Izabelle! Sen fick jag för första gången se Ericas hus och hennes rum.. Jag vill sååå ha hennes rum..
Izabelle åkte hem ganska tidigt då hon var tvungen att passa buss tider.. medans jag och Erica struttade omkring i hela lilla stan och hade sjuukt kul! vi hade seriösa stunder, och väldigt oseriösa stunder...
 
Men nu sitter jag iallafall hemma här och tänkte försöka fixa några till tidsinställda då jag ska till stallet i morgon!!
Som det står i veckoplaneringen så ska jag ta en lugn tur på mysiga Preztige! Vilket jag ska göra ungefär hela veckan.. haha..men mysigt kommer det bli! 
 
Nu måste jag börja med dom andra inläggen!! måste även hinna med att se avsnittet av (RE)volt! 
Så .. hörs i morn!
 
Jag i barcelona ;)
 
Publicerat den 2013-11-04 - klockan 21:49:51





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback