slide show

hejhej! veckoplanering!

Just nu har jag engelska! Fast vi har en liten rast på tio minuter så tänkte göra ett litet inlägg.
efter skolan tänkte jag följa med min kompis Angelika hem till henne! längtar såå!!
Vi har inte varit sen början av sommarlovet så vi har nog mycket att prata om. :) Vet inte om vi kommer göra nått speciellt som t.ex. baka eller något. MEN! om ni gör något så får ju ni såklart veta det! ;)
 
Annars händer det inte så mycket :) Men jag kan klämma in en liten veckoplanering!
 
Måndag: Ja.. Vara med Angelikos
 
Tisdag: Stallet ! Rida Preztige. öva lite på halter och att "gå själv"! Så han inte går bakom Witezz så mycket!
 
Onsdag: hm... I skolan är det adventsamling. *woohooo* not.. men efter skolan händer inte mycket! kanske kompis :s
 
Torsdag: Rida Preztige! och ja.. kanske pärlan också? Med Preztige ska jag öva lite till på att "gå själv" men även tänkte jag fråga Jonna om det är ok för henne att vi kör lite ökad trav så att han får trava på i sitt tempo
 
Fredag: öhm.. Kanske vara med kompis?!?!?
 
Lördag: Jo men först å främst så åker vi granögänget in till stockholm och ser på globen horse show! Fast innan lär jag väll rida!
 
Söndag: Inte så mycket! :) men jag drar iväg till stallet och rider Prextige och hjälper till med mycket mer !
 
 
Publicerat den 2013-11-25 - klockan 12:55:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback