slide show

HallojjHalloojjj

Nu är jag hemma!
Har precis ätit middag.. mmm.. Torrtelini (hur stavas det?haha) 
Idag i stallet så har jag ridit Preztige! i bäckmörkret..jaja.. 
Men jag övade lite på att "gå på eget spår" då han ofta vill gå exakt bakom sin syster, och när man försker få han att gå på eget ställe, (typ på andra sidan grusvägen) så brukar han inte vilja det. Men!
Idag så lyssnade han jätte bra! *stolt* 
Vi gick även i några vattenpölar, gjorde halter och en snutt övergångar.. Så duktig!
 
I morgon ska jag också till stallet! Först ska jag rida Candlelight på volten och efter vet jag inte riktigt om jag ska rida Preztige eller inte! Men lite uppdatering lär det bli iallafall!
I helgen är det årets sista tävling! på Gävle .. För Candlelight! Och ja.. Vi får hoppas att det går bra!
Jag hänger med som hästskötare, springtjej (jag hämtar grejer som måste hämtas! haha) och fotar även lite och detsamma med Ella! 
Nu ska jag göra några snabba tids inställda och efter det... SPELA! Minecraft :3
 
Hörs sen!



Bild från idag :* så söt
Publicerat den 2013-11-21 - klockan 20:51:08




» Tilde

gud va söt :')

2013-11-22 » 15:32:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback