slide show

Fem ♥ om Preztige !

Han är sjukt snäll! 
Han är en av dom snällaste hästarna.. Han gör som man säger.. lyssnar ...
 
Han är modig!
   han kastar sig inte iväg för allt.. ett t.ex. Vattenpölar.. Dom är lite läskiga.. Men han kastar sig inte in i skogen för de! han lyssnar på mig och går igenom den ändå!
 
Han är gosig!
Något jag älskar hos hästar är när DOM vill gosa! Oftast brukar Preztige vilja gosa! Att bli kliad bakom örat, eller bortad i ansiktet, eller bara så och pyssla med han..
 
Han kan ta ett "Nej"!
säger man åt han, att han inte får göra de han gör, så lyssnar han på mig! (förutom när den gäller skrapa hovar i stallgången..host..)
 
Han är stor
Han är rätt liten för att vara Arabhäst... Med tanke på att hans bror är stor häst! men jag menar mer att han inte är en b-ponny typ! att jag kan rida han några år! (Om han nu klarar att rida länge)
Men jag hoppas han växer på sig liite mer med åren! Han är ju bara 3 år !
 
 
 
Här borde det vara en bild tycker jag..
 
Ska åtminstonde försöka få några mobil bilder på Preztige.. Känns lite konstigt att jag faktiskt inte har så många bilder på han!...
 
Publicerat den 2013-11-05 - klockan 12:00:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback