slide show

dagen vart som jag trodde! + jag tipsar 2 filmer!

I skolan var det väldigt .. tråkigt.. hehe.. vi gjorde inget speciellt direkt.. men vi röstade fram lite filmer som vi ska se på måndag! då hela högskadiet ska ha mysdag! ^^
 
Historien om varför vi ska ha mysdag.
 
Så här var det.. Vår skola var med på högstadiemästerskap i friidrott. och våra lärare sa, om ni klår vårt rekord vi fick förra året så får ni en hel mys dag. Rekordet förra året var 25 poäng.. Och ja! vi klådde det! vi fick ungefär 45 poäng så vi har lite att arbeta på till nästa år! haha.. Men ja.. Vad ska man säga när vi 7:or komme rin och dominerar? haha.. Jag var inte direkt den som vann massa grenar.. men! jag var med i alla fall!
 
Tillbaka till ämnet! Jag nämnde filmen "After Earth" och "berättelsen om PI" ! 
Dom är verklingen sååå sjuuukt bra. så här på svanstippen så kan jag ju även göra en liten tips på dom filmerna! 
HISS!
 
men dagen vart som jag tänkte mig i allafall! Jag avr med massa kompisar efter skolan vilket var väldigt roligt! Och i morgon ger jag mig av till stallet efter skolan och rider underbara Preztige ! <3 och även ett litet russ! :)
 
 
Men nu ska jag göra nått annat! :) Kanske se på en av dom jäättee bra filmerna?? hahah..
 
CYA
Publicerat den 2013-11-11 - klockan 20:24:48




» evie

Berättelsen om Pi är skitbra! den andra har jag inte sett så får ta och spana in den :)

2013-11-11 » 21:47:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback