slide show

Brist på serier!

Som alla andra PLL älskare vet så kommer det ju inte ut några nya avsnitt förens i Januari.. Vilket gör att jag har inget att göra! 
(RE)volt fortsätter ju... men det är ju bara 12 minuter varje måndag.. hm.. 
 
Och det är dom serierna jag kollar på.. Så ni får väldigt gärna vara snälla och ge lite tips! 
Och tipsa  helst inte om "Vampire diares" då jag har sett lite på de .. = inte min typ..
 
Jag tycker ni kan tipsa om lite häst serier?? Och gärna skriva vart man kan se dom gratis också.. :3
Men även andra serier får ni gärna tipsa om! Ska kanske dra igång serien Gossip Girl .. men jag vet inte!
 
 
 
 
KOMMENTERA OCH TIPSA! :)
 
 
 
Publicerat den 2013-11-04 - klockan 09:55:45




GOSSIP GIRL MÅSTE du se på :) :) :) klart en av de bästa serier jag sett!
The carrie diaries, under the dome, the lying game, the following... :)
Finns massor med bra serier ;) Tråkigt att alla måste ha säsongspauser osv som pll... KRAM! :)

2013-11-04 » 10:14:33

Grey´s anatomy är awesomeee! Elementary är också guld. :) Annars så är serier som t.ex Modern Family rolig tidsfördriv. Gossip Girl är ju inte så dålig den heller, dock tycker jag att den är lite tråkig då det inte är så spännande, men det är la individuellt. :D

2013-11-04 » 11:02:48
» Maja

Gossip girl och typ New girl

2013-11-04 » 18:56:14
» Tilde

90210 är gaanska bra om man inte har nån annan serie att kolla på men måste också säga att Arrow ÄGER :) båda 2 kan du se på swefilmer

2013-11-04 » 19:36:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback