slide show

Braig dag!

Vi började morgonen med att lasta MASSA hö! Ungefär sådär 200 balar.. haha..
Och jag.. klantig som man är glömmer vantar?!!? hur dålig får man va!
Men efter allt sådant så red jag sötaste Preztige! Han var väldigt mjuk och lyssnade mycket på styrningen! 
Vi travade rätt långsamt idag, men han klarade det plättlätt ändå! Det vart även lite träning på att ha en häst bakom sig! :O .. väldigt läskigt!
 
Efter Preztige red jag lilla Candlelight också! Vi red ut och hon jobbade på riktigt bra ute med! Jag körde lite Skänkel vikningar längst vägen och hon lyssnade bra! Även i galoppen sänkte hon sig och jobbade på! hon hade dock kunnat gå lite längre upp, då hon gick lite för låg! men bara att öva! Hon har visat framsteg på bara 2 pass på banan!
 
Så nu är jag hemma och gör inte så mycket! gosar med katten och lyssnar på bra musik!
 
Men jag tänkte inte blogga nå mer idag.. utan vi hörs i morgon!
 
 Bilder från idag! Söta Preztige!




Publicerat den 2013-11-17 - klockan 21:19:35





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback