slide show

3 saker ni kanske inte visste om mig! Inom HÄSTVÄRLDEN!

  • När man går över t.ex. ett dike eller liknande brukar jag fantisera att det är ett stort hinder som vi flyger över ! haha <3
 
 
  • Jag har ridit på ridskola i 2 år sammanlagt. Av mina 8 år bland hästar så har 2 år utav dom inte varit på granö.. utan jag har ridit både på Rimbo ridskola och Vigelsjö ridskola..
 
 
 
  • Jag har tävlat Galopp.. haha.. JAg tog mig till en hel 4:a placering med bästa Strumpan! Men med tanke på hur orättvisa det är .. tycker jag... så var det nog inget för oss!
 
 
  • Jag har ridit på en plats häst.. haha .. aa.. Den heter Plastic wonder typ :s på täby galopp.. Lite för min fina galopp sits!
 
 
 
Den här lilla filur bilden ville ju inte direkt bli större... hahaha
 
 
Publicerat den 2013-11-12 - klockan 12:00:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback