slide show

Plopp

Heeeejjjj!
Jag har typ inte haft något att skriva om.. Men igår tävlade jag hoppning för första gången iår! 
hihih.. det var tyvär precis utanför placering.. men heheheh dom gick iallafall felfritt båda två och var jätte duktiga!!
 
och .. en annan både dålig och bra nyhet.....
 
det dåliga är att jag har tappat bort min Xperia arc s med alla bilder, kontakter, musik, osv...
men.. det bra.. är .. att jag har köpt en Iphone 4 :3 Badgirl...

nej men.. asså.. jag behöver inte mina onödiga egopic .. och vadå.. det är bara att skriva statusen "langa nummer alla" på Fejjan så får du 10000000 nummer så :) och musik.. K typ xd
så nu ska dom som hade mobilen innan rensa den!
 
AAAAAAAA jättegladtjej.se :3
 
aja... jag ska bli bättre med 
Publicerat den 2013-05-05 - klockan 18:41:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback