slide show

Bringing back the felling I have learned to forget

hej :)
yes, igår gjorde jag mitt första video inlägg, och jag måste säga att det är nog det dåligaste videon som finns..
men nån gång måste vara den första och oftast är dom dåliga.
 
vet ni? nej det vet ni inte. men nu ska ni få veta.

jag har fått massa tips till min blogg, av bl.a Jonna som är min syster, och Olivia 
Klicka HÄR för att komma till Jonnas blogg.

så nu jävlar kommer jag skriva bra! eller ja.. vi får se hur det går!
som jag sa i videon så ska jag åka skridskor i morgon.. verkligen inte taggad. diss för skridskor med skolan.
dessutom så ska HELA mellanstadiet åka. Det ända possitiva är:
 
♠ vi slutar tidigare.
♠det finns mottagning där.
♠vi slipper lektioner.
 
och det kanske är bra? men ändå. Diss som sagt.
jag vet att det här var ett väldigt torrt tråkigt inlägg. men i morgon.. då har jag säkert ideér ska ni se.
och jag är sååå himla glad! äntligen så kan jag se min statistik! och jag säger det bara! fett vad kul att det faktiskt är folk som kollar min blogg!!! :)
tackar så mycket. och jag lovar, det kommer bättre inlägg! så fortsätt att kolla in här!
och eftersom inläget vart så torrt så får det bli lite bilder på mig då!
Så ni ser vem jag är 
 
 
 
Tha´s me
Publicerat den 2013-03-27 - klockan 17:59:00




Tack så mycket :) vilket gulligt skal på översta bilden!

Svar: Hej! Jag har sett att du är med i min veckans blogg tävling! Ett tips, kolla så att du har skrivit rätt blogg namn innan du skickar kommentaren!! den här gången har du råkat skicka fel! men nu gör det inget eftersom du har kommenterat innan! men tänk noga på det nästa gång!
Anna Norin

2013-03-28 » 20:00:01

så söt :)

2013-03-29 » 12:11:37
» linah

fiiin

2013-03-29 » 17:20:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback