slide show

~Miss Me?~

Hej
 
Jag har inte uppdaterat så mycket, men liite :)
har inte så mycket att berätta förutom mina dagar!
Nu under helgen har jag varit hos min farmor i stockholm, fick lite kläder som jag alltid får!
på lördag morgon besökte vi vår syster Evelina! :D och hemmos henne tog vi en fika. sen gick vi ner på stan och kollade runt lite, till lunch åt vi pizza! Pizzerian heter typ något på .... Romeo-- något?
Det var iallafall hur gott som helst!
 
sen gjorde vi inte så mycket... men det var mest för att träffas.
Stackars farmor..... Hon blir typ runerad när vi kommer..
sedan åkte vi hem .
och idag (söndag) så har jag varit i stallet!! :) och jag fick rida lilla Irrbloss!!!!! wiii :)))
Hur kul som helst!
Sen red jag även lilla Strumpan  ;D
jätte kul! Jag och strumpan har tillsammans haft lite problem med tempot och samarbetet.. hon har t.ex. sprungit iväg med mig. (drar ner och upp med huvudet så jag inte kan stanna henne)
Men det går bara bättre och bättre! jag har börjat ha kontroll på henne, och idag kunde jag faktiskt galoppera på långa tyglar bredvid min syster! kändes så skönt! kan nog lösa många "fart" problem inom hoppningen ;)
det går nämnligen en aning för fort på tävlingarna utan kontroll. och då i omhoppningen kan vi inte svänga så fort..
Men nu går det mycket mycket bättre :)
Kommer antagligen visas videor till sommaren från tävlingarna! :) Ska tvinga min syster eller någon i stallet att filma mig, för det är ju inte bara för skojskull att filma.. utan det är bra för mig att se mig själv hoppa,
Men nu ska jag äta .. Mammas JÄTTE goda köttgryta.. not..
 
Cya.
Publicerat den 2013-03-24 - klockan 19:22:00




» M O A

SV: Tack! :D

Bloglovibyte?

Svar: har tyvärr inte bloglovin :/
Anna Norin

2013-03-24 » 20:00:14

- åh tack! :)

2013-03-24 » 21:14:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback