slide show

Heej!

Yes.. En dag har gått sen jag skapade den här bloggen..
Idag har jag varit i skolan som vanligt.. Måndag är en stall fri dag så jag har passat på att vara med min kompis Angelika! och ja.. vi hade kul!
I morgon ska jag till stallet, åå vad jag längtar.. i söndags så red jag dressyr på irrbloss och han gick så bra! trodde jag skulle börja gråta i stallet.
haha.. nej då.. men nästan..
så jag bara längtar till nästa dressyr pass.. vilket inte är i morgon men att få träffa mina små älsklingar. och stora..
När det går bra i min ridning och jag ser framsteg så ökar mitt hästintresse.. men när det är en kall vinter, hästen verkligen vill kasta av en, alla är griniga.. då undrar man.. varför just hästar..
Men det är just den känslan. att det är inte bara hästar, utan det är vänner..
Man kan inte prata med dom bara sådär.. Men man kan ändå förstå varandra!
Så jag ångrar verkligen inte att jag fick intresse för hästar!
Jag vet att jag ofta får den känslan på vintern, MEN SOMMAREN!! den är underbar!!!
Galoppera över ängar, bada med hästarna.. och framför allt.. rida med t-shirt! slippa jacka och allt sånt!
hästarnas päls värma mot en när man strycker ansiktet mot dom..
och att tävlings säsongen börjar.
underbart underbart...
 
Men nu ska jag sluta dagdrömma..
Just nu sitter jag med datan i knät omringad av levande ljus. planerar att spela lite nu ;) så japp! hejdå!
 
Julen 2012 och lilla Irre som vi kallar honom fick vara med :)
 
Publicerat den 2013-03-18 - klockan 21:05:11




sv: Tack så mycket :-D

2013-03-18 » 21:18:18

sv: Tack så mycket :-D

2013-03-18 » 21:19:00
» Elin

Hej, jättefin blogg! Vill du göra ett bloglovinbyte? (:

Svar: sorry ... jag har tyvärr inte bloglovin :/
Anna Norin

2013-03-18 » 21:19:04
» Elin

Jaha, okej :/

2013-03-18 » 21:29:45

Åh tack så mycket :)

2013-03-18 » 21:33:56

Sv: TAck så mycket. Vad glad jag blir:)
Detsamma till dig:)

2013-03-18 » 22:09:11

sv: tack så mkt :) Hur ofta läser du den? :D och följer du mig inte på bloglovin redan så får du jättegärna göra det :)

Svar: rätt så ofta!
Anna Norin

2013-03-19 » 10:37:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback