slide show

Första inlägget .

Hej!
Jag heter Anna, och jag rider på Granö! Där efter heter min blogg Gsryttaren (Gs= Granö stall)
Jag är 12 vintrar och bor med min mamma, hennes "make" och två syskon!
Jag har haft blogg förut men den vart det något "mupp" med..
jag älskar att skriva.. så därför har jag en blogg.. Jag kommer skriva mycket om min vardag med hästarna osv, men jag kommer även ha lite ~hiss och diss~  ~veckans blogg~ och sånt.
Tyvärr tog det en stund att föra över den här headern till den här bloggen och det närmar sig läggdags...
Skola i morgon väntar.... läängtar.. not..
Men jag kommer uppdatera mer i morgon. :))
 
Min favvo heeest. Lojsta Irrbloss
 
 
Granö stalls hemsida: www.granostall.se
 
 
 
Publicerat den 2013-03-17 - klockan 20:45:00




vilken fin häst:)

2013-03-19 » 08:42:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback