slide show

.

Kommer kanske inte uppdatera förens på söndag ! men då får ni veta veckans blogg vinnare!
om ni undrar vad det är jag dömer, så är det:
Mest snyggaste design/header.
och mest läsvärda blogg.

och det man vinner är en länk och så kommer jag skriva vad jag tycker om bloggen!
 
Kanske att jag kommer uppdatera i morgon, med kanske lite bilder från dagen? men det beror på om jag kommer "Hinna" att ställa mig och ta kort. eller om dom kommer behöva min hjälp! men vi får se. eller om det blir ett kortfattat inlägg om dagen. 
 
nu iaf om.. 20 minuter så åker jag till stallet!! och jag ska sova där! inte bokstavligen i stallet.. men i huset!
och i morgon är det som sagt tävling! så ja, vi får se.
Jag är iallafall väldigt glad över att det är några styckna som tänker vara med i tävlingen! :D
 
sööt bild ^^
Publicerat den 2013-03-29 - klockan 09:02:00




» Wilma

Hejhej fin blogg :)

2013-03-29 » 13:28:07
» Elin

Hej. Kola gärna in min och min kompis fredagsmys cover. Vi hade jätte kul när vi spelade in videon!

Kommentera gärna efter dig vad du tyckte!
Glad påsk!

2013-03-29 » 14:50:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback