slide show

Presentation - Strumpan


Strumpan är ett härligt gotlandsruss född år 2006. Hon är väldigt egen i sin personlighet och låter ingen trampa henne på...hovarna. Hon älskar att röra på sig, pekar öronen frammåt så fort man nämner ordet tävling och bangar inte för att ta några extra varv i hagen innan grimman får åka på.
 
Tillsammans med Strumpan tävlar jag mest i hoppning - vilket hon ääälskar -, men startar även i några ponnymonté lopp och några dressyrtävlingar. Hon är en allroundponny som tar sig ann alla utmaningar hon ställs inför men snabbhet är hennes starka sida, därför är hoppningen och montén det hon tycker bäst om, även om dressyren har gått ganska bra den med!
 

Nästa år är jag tretton år fyllda och får inte starta mer hoppning på Strumpan och innan dess är mitt mål att iallafall ha startat en L:B med henne. Är jag inte för stor så kanske vi startar några dressyrtävlingar och montélopp men annars får hon springa vidare på travbanorna tillsammans med min storasyster och slå alla rekord. Hon är en stjärnponny.
 
 
 
 
Publicerat den 2013-07-26 - klockan 12:41:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback