slide show

Gotland!

Jag tänkte mest bara säga att jag åker till Gotland idag och kommer inte hem förens på Söndag.
Det är ju Dubbeltrav på visby som vi ska på! Och hästarna vi tar med är Candlelight, Strumpan och Norrvedas Kanon! 
Nämnde jag Kanon förut? nope. Han kom för typ en vecka sen. Innan dess har jag tävlat han en gång. Nu står han i vårt stall. Men efter Visby åker han hem igen. Han kom bara för att vi skulle köra han lite. 
Han fick även gå lite på ponnylägrena. Och han vart snabbt favorit hos vissa!
 
Men tillbaka till ämnet. Gotland!
Det kommer KANSKE komma något mobil inlägg. jag vet inte riktigt...
 
Cya 
JÄTTE DÅLIG MOBIL BILD.
 
Publicerat den 2013-08-01 - klockan 10:34:19





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback