slide show

Kanske dags för ett nytt inlägg.
För ca 2 timmar sen kom jag hem från Roslagsbro. Där jag var med min klass :)
Det var typ som en klassresa. 
Vi kom dit på torsdag morgon. typ 20 över 8. Då vi började med rum utdelning och uppackning!
Efter det var det lite gemensamma lekar som handlade mest om att verkligen lära känna sina klasskamrater. 
därefter fick vi göra vad vi ville i 20 minuter typ.. 
Sen var det lunch dags! och eftersom jag verkligen inte tycker om pastasallad hade jag med mig en risifrutti :3
Efter lunchen körde vi mer lekar. som var fotboll!
Men inte vanlig fotboll såklart! utan första halvleken satt man ihop med en annan runt en varsin fot. och sedan andra halvleken satt man fast runt en varsin hand. betydligt enklare!
efter det vart det "mellis" som var typ mackor osv..
men sen fick vi 2 timmars fritt! och då var typ alla med alla :) och vi hade sjukt kul! bland annat ringde mina kompisar upp nummer som folk hade skrivit på sängarna. 
efter de fixade vi alla i ordning middag. TACOOOSSSS
efter en jätte god mat så var det aktiviteter igen. den här gången skulle vi vara i gymnastiksalen som fanns där. vi skulle köra SPÖKBOLL :DDD såå kul. fast att jag på riktigt suger.. xd
men var det kvääällsssmyyss! med massa gooodiiis o lääsk! jätte kul !
och.. som nästan sista aktiviteten var det spökrunda! samt, tipsrunda!
då våra lärare, JG, jenny och blivande träslöjdslärare Åke var "monsters" i skogen..
jag var den enda i vår lilla grupp som inte skrek så halsen börja blöda typ.. mne lite skrajj vart man.
Sen forsatte vi med kvällsmys och körde lite lugna lekar. som mördarleken, älskling älskling osv..
och halv 12 skulle det vara släckt och tyst.. 
 
men nää.. istället vart det ....
 
KUDDKRIG! Yäääää.. det var skiit kul! alla skratta och hade det kul. 
ja.. förutom lärarna som kom jag sa till. då vart det tyst. inte för att vi somna. för lite små fnissningar var det långt där på.. 
 
och nu den här morgonen var det bara städa rummen och sånt :) och sen säga hejdå! 
 
 
och ja.. jag säger hejdå till er också :) jag kan inte riktigt uppdatera vilka dagar jag ska till stallet nu här närmast för jag vet inte riktigt. systern min vet.. hon frågar vi när hon kommer hem!
hörs sen igen!
Publicerat den 2013-08-30 - klockan 14:48:22





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback