slide show

åh...

Lilla Pärlan har fått åka till Ljusterö(stav) där min gamla hopptränares barn får rida på henne och även få ut henne på tävlings banan igen! Medans doms häst Milton står hos oss och vilar.
 
Dom ska tävla Pärlan i Hoppning snart. Och hoppas verkligen att det är den tävlingen jag ska på.. Så jag kanske får se henne också!
Men jag tror verkligen att det kommer gå bra! För Lilla Pärla är en duktig häst! och Barnen är bra dom med :)
För jag vet att jag är en snutt för stor för Pärlan. 
 
Men vi får se hur det går för dom! :)
 
Ciiiiaa
 
Har ni sett nån sötare häst? 
Publicerat den 2013-08-01 - klockan 10:53:32




» Disa

Verkligen suuuperfin häst! :D vad är det för ras?

Svar: Gotlands russ :)
Anna Norin

2013-08-15 » 00:20:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback