slide show

Yey!

Helloojjj! Idag.. är det en bra dag!
först har jag varit i stallet, och red lilla Pärlan! och så fick även dom 3 små "fölisarna" komma in och bli borstade!
det var en kort dag i stallet men en rolig :)
Har även snackat med min vän Tilde! och hon är snäll och ska redan IKVÄLL göra en ny header åt mig! åå så kul det ska bli!
Klicka HÄR för att komma till Tilde´s blogg.
 
Hon är även gjort headern till Lovisa! Klicka HÄR för att komma till Lovisa´s blogg.
 

och så har jag fått en såååå snygg tröja av min mamma! =) kär i den på riktigt!
så det har varit en helt OK dag idag :)
 
Kom ihåg att jag fortfarande har frågestund! så fråga på! :)
 
Här ser ni tröjan! kolla inte på mitt ansikte osv...
Publicerat den 2013-04-03 - klockan 19:04:49




Härligt att rida! Det har jag inte gjort sedan jag var elva år!!! :P
/Sara

2013-04-03 » 21:13:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback