slide show

Veckogrejs

Heej, Sorry för dålig uppdatering ^^ men sjukt mycket har hänt! 
Så vi kör en Veckogrejs ;P (lör, sön, mån, tis, å idag!)
Lör: träning på Solvalla! (Jag red Candlelight och hon gick jätte bra!)
Sön: Först viking line, Sen stalkade vi utanför Justin's hotell!
Mån: JAG VAR PÅ JUSTIN BIEBER KONSERT!!!! OMG jag dog! vill verkligen tillbaka!
tis: Vanlig skoldag, sen stallet :) (red dressyr på Strumpan och hon gick AS bra!)
ons(idag): Är med izabelle :) och hon har köpt 2 ansiksmaskar och så köpte vi båda ett varsit nagellack.
(bilder kommer på allt)
 
jag tänkte lägga upp en liten video från Justin´s konsert. och så får ni säga om ni vill ha mer video's från konserten :)
 
båten
KONSERTEN! kommer video sen
KONSERTEN!
Publicerat den 2013-04-24 - klockan 18:12:10





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback