slide show

jsjdbdbkwlsösöaääabshevdk

slut på rubriker kanske? hhahhaha
 
Men idag så åkte Melina hem! uhuhuhu.. Men jag åkte till stallet efter iaf.. och först så red jag Candlelight! och det gick ju bra :) men inte lika bra för min broder.. hehe.. Han tappade stygbygeln i galoppen så han ramlade av! haha..
men sen så red jag och Jonna ut med Strumpan och Illuztra c; vi skulle bara skritta så vi red barbacka.. och strumpan börjar trava.. och svänger in på en volt.. och jag glider på sidan och strumpan kastar sig till andra sidan! så jag ramla av.. och hon springer iväg. efter ett tag när vi kom fram till vägen ser vi henne.. och hon skrittar på höger sida, exakt som man ska! vadå ridit på den vägen ofta? 
sen kom en bil på vägen! men strumpan bryr sig inte xd och bilen bara fortsatte att åka.. inte brydde sig ett skit om att en häst går på vägen med tyglarna vid benen. utan bara kör iväg! när bilen passerar strumpan så går hon lugnt över vägen. när hon kom av vägen så började hon springa igen.. suck.. och det var såklart bara för att hon såg oss.. men sen så sprang hon över till en hage där det går kor och hästar och snackar med dom. (medans hon sprang dit så ringde jag Thomas,min bror) så han kommer gåendes med hink och pellets och fångar strumpan. 
och bara för att få allt till rätta igen så jobbade jag strumpan lite på gräsmattan och hon sökte sig sakta neråt :) det går mycket bättre nu! För hallå? tyglarna gick sönder. så något måste hon väll gott göra med? :) 
men sen så åkte vi hem och här hemma har jag ställt alla mina möbler i mitten av rummet så målarna kommer åt tapeterna i morgon! och även detsamma med vardagsrummet. och ja.. nu sitter jag här.. 
 
jo juste! ;) jag gick till coop, och såå fick jag sånna här armband som det står "jag äger" på xd dom e feeettt Nice ;)
 
nu ska jag duscha och sova :) Godnatt!
 
Publicerat den 2013-04-07 - klockan 22:20:13




» Elin

Haha! Strumpan verkar vara en rätt rolig häst ;)

Svar: Jo.. Hon är igentligen en underbar häst! (strumpan är den bruna hästen på headern)
Anna Norin

2013-04-09 » 07:31:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback