slide show

Hejsan hoppsan!

Det är nästan jobbigt.. Men Jonna har gett mig en så enormt bra bok.. så jag fastnade för den igår, så inlägget om igår kommer idag! nu!
 
Jag åkte som sagt med bussen som går 14:50 från norrtälje. Och när jag var framme i stallet hittade jag inte Cissi. 
Jag trodde hon skulle stå i stallet och mocka.. Men det var redan gjort! å så skönt det var!
Och sen fick jag reda på att hon var ute och hämtade in hästarna! 
Så vi började med att jag skulle rida pärlan och hon körde Irrbloss.
Hon skulle bara jogga och arbeta honom i form så jag gick in på ängen och arbetade min häst.
Först var pärlan "chockad" över att vara tvungen att lämna irrbloss ett tag men sen började hon jobba. och det kändes riktigt bra!
Sen så red vi ut med nästa gäng.. Då jag red Candlelight och Cissi körde strumpan.
Och eftersom det var mockat gick vi sedan in och åt lite middag. Som innehöll Spagetti med tomatsås, oliver, och fetaost, och till var det vegetariska köttbullar. det var såå gott.. Och till "efterrätt" hade jag bakat choklad bollar! och Cissi hade lite choklad och smågodisar hemma. så vi slaffasade i oss de och sen gick vi ut och red ut barbacka på Shazam (stav) och Illuztra! :) jag hade Illuztra ! Sen tvättade vi lite bett och sopade stallgången . Klockan hade tickat fort och var redan 20:20 så det var bara att gå till bussen. och jag läste och läset den dära boken asså. jag är manisk!
Men om en timme så kommer Melina :3 och hon ska soovaaaa hääärrr!!! så då kommer jag inte kunna läsa boken. Men åååå vad det ska bli kul! :)
 
Hejdå!
 
 
Boken är igentligen engelsk men här är den svenska boken.
Så här ser den engelska boken ut
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat den 2013-04-06 - klockan 10:15:42





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback