slide show

hej :)

det har varit sjukt dåligt med uppdateringar.... men jag känner att jag inte har något att säga eller ork! men det får det bli ett stopp med.

dagar:
torsdag: stallet, lite vanligt :)
fre: öhm.. öhm.. öhm....
lördag: stallet! :D packa för tävling! (övernattning)
söndag: först rida dressyr på irrbloss och sen åka på tävling till Gävle ! (jag kom 3:a i monté, med Candlelight) (Jonna kom 1,3 med strumpan och 2:a med Candlelight)
måndag: jag va med angelika :3 och vi gjorde typ inget.. xd jo! vi gjorde lite på vårt "spel" på datan. (det är faktiskt skolgrejs!)
och idag: tisdag........ jag sitter i skolan... :) och ska till stallet efter!

framöver:
på lördag är det tävling :3 HOPPNING!!! och typ massa Nationella prov i skolan :0....

men hör av mig sen, lektionen börjar!




(bild från dressyr passet i söndags)
Publicerat den 2013-04-30 - klockan 08:59:35




Snygg bild :D Ska ni rida idag? <3

2013-05-02 » 15:18:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback