slide show

Gipset stoppar inte tiden. det är du själv som gör det.

redan på tisdag åker jag tillbaka till sjukhuset! först ska jag röntga (stav), och då får vi se om gipset åker av eller inte. hoppas verkligen det!! Men det borde det göra.. har ingen slags smärta överhuvudtaget!
skulle jag ta av gipset skulle det vara normalt! Men jag verkar vara den enda som står för att ta av det..
Men nån tur har det gett iaf! VÄRMEN ÄR HÄR!!
här i Norrtälje har det iaf varit 12+ ! woop woop

Snabb veckans dagar....

Måndag...Var med Moa
Tisdag.. Jo.. Jag var ju i stallet och sjukhuset.. heheh...
onsdag.. hemmos Izabelle och åt tårta!
tordag.. hm.. stallet! putsa putsa! mocka mocka!
fredag... hm.. juste! stallet! :) putsa putsa, mocka mocka! xd
lördag! Först hemma hos syster och fira systerdotters 9års kalas! sedan stallet!
Sover över i stallet
söndag.. Tävling! Cissi och Irrbloss körde pression och dressyr och var super duktiga ;)

och ja, söndag kväll... jo! jag sitter här med datan :)))))

 

 
 
 
 
 
 
Bilderna är tagan med min sopiga mobil. Xperia Arc s
Apa dålig kvalité...
Publicerat den 2013-04-14 - klockan 19:38:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback