slide show

Halloj

hej! Förlåt för dålig uppdatering men nu sätter jag fart igen! 
om hela 5 minuter går Melina´s buss, så snart får jag sällskap av henne!
Vi ska hänga lite i hemmet och sen pallra oss ner på stan lite :)
Jag har fått något nagellack fnatt. så maybe att jag köper något nagellack.
Men redan kl halv 4 går hennes buss hem, och jag drar ner till biografen där Jag, min bror och några från stallet (ägarna av hästarna) ska kolla på en film! kommer inte ihåg vad filmen heter bara .. hehe..
Sen ska vi äta något. gött!
 
Just nu lyssnar jag på musik, och väntar på Melina. Jag är riktigt stolt över mig själv!
i morse var jag ute och sprang, sen när jag kom tillbaka så tog jag mig en dusch och fixade mig . sen åt jag frukost! och min frukost var nyttig för första gången typ! :) Det fanns chokladflingor, nutella, godis, o´boy och allt! men jag.. jag åt ägg och vindruvor och en ostmacka! bra va?
Vad brukar du/ni äta till frukost?
 

Men nu ska jag ut och möta melina! så vi ses!
Hejdå!
Publicerat den 2013-04-02 - klockan 09:30:43




Nu har jag utset veckans blogg på min blogg kika gärna in och se om det var du som van:)

2013-04-02 » 20:42:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback