slide show

Udda dag

I vanliga fall när jag inte är i stallet så brukar jag inte ens röra fingret hemma. vadå lat...
Men idag så kom Ella hem till mig istället för att ses på granö! först så när hon kom så satt jag och jonna och försökte sminka mig. eller ja. Jonna sminkade mig, Jag tjatade om att jag skulle få sminka mig själv. Och det slutade faktiskt med att jag sminkade mig själv :)..
Jonna stylade mig med kläder för porträtt fotografering till hennes skoluppgifter samt att jag gärna ville uppdatera min profilbild med en ordentlig bild. Och jag vart faktiskt nöjd med dom flesta bilderna! (tänker inte direkt lägga upp alla här då det inte har ett dugg med hästar att göra. Endast massa bilder på mig! hehe)
Så en ny profilbild vart det! Och jonna var nöjd också :)
Ella följde med så hon och jag tog #friendphoto typ.. hehe :) Efter all foton vi tagit så när vi kom hem så frågar min mamma : -Anna! jag har kvar massa hårfärg här, vill du färga ditt hår igen??
Jag skriker JAAAAAAA då jag hade börjat få tillbaks min orginal färg (ful..) så eftersom mamma och jag har samma hårfärg sen innan jag färgat håret och hon har kortklippt hår så var det massa färg kvar till mig :)
Skulle blivit mörkbrunt men... Det vart typ svart.. ahha :)
 
Men förutom att fota och färgat håret så har vi suttit och gjort. inget... hehe.. :) det var typ dags för ella att åka hem vid de slaget, så efter de har jag knappt rört fingret här hemma. Nu inväntar skolan i morgon så förberedelse för sängen gäller nu! :) 
 
 
 
Visst är hon fin? :)
Publicerat den 2014-01-07 - klockan 21:50:08




Vilken fin blogg du har! :)

2014-01-08 » 12:51:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback