slide show

Veckoplanering!

Jag vet inte hur mina "stall planer" ser ut i veckan men under varje dag får ni ju veta vad som hänt under den dagen..
 
Måndag: Blir antagligen vara med en kompis eller hänga lite hemma efter skolan! 
 
Tisdag: Stallet, rida å rida och mocka :)
 
Onsdag: Stallet igen hehe! (NI KOMMER FÅ VETA UNDER DEN DAGEN VAD SOM HÄNDER!!!!!!)))
 
Torsdag: döm döm döm...... STALLET :D
 
Fredag: Jag tror jag ska köpa Inlägg till mina skor då ;s Annars så finns det annat att göra -
 
Med deta inlägg ser ni typ.. Vilka dagar jag ska till stallet och inte... hehe. Men ;) Mina gamla läsare är vana med ur mina veckoplaneringar ser ut!
 
 
 
Publicerat den 2014-02-17 - klockan 10:00:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback