slide show

Torsdag!

hejsan! Det vart typ inget inlägg igår för skit blogg.se vägrade att pubelicera mina inlägg!!
Men igår var jag ju i stallet! och jag hade det roligt! I vanliga fall rukar jag rida. men igår fick jag först köra Candlelight! vi körde intervaller och det var jätte kul :)) 
Sen fick jag tömköra lilla Pärlan på volten! och hon var jätte duktig verkligen! Vi körde slalom, cirkulerade på volter med bommar. Både upphöjda bommar och liggandes. Och efter lite uppvärming så gav hon efter och arbetade lite på riktigt! 
 
och i slutet vart vi bjudna på Te och scones.. Så gott!. Jag är helt förälskad i Scones, med hallonmarmelad och ost :)..
 
Men idag så .. ahha.. Vet jag inte riktigt vad som kommer hända i stallet som vanligt. xd
Men.. Möjligen att jag kommer träna lilla pärlan. Och mocka.. hehe...
 
SEE U SOON C:
 
 


Publicerat den 2014-02-20 - klockan 09:18:44





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback