slide show

Svar på frågor. Del 1

Vad är målet med bloggen?

Jag har väll inte riktigt nått mega mål som att få världens största blogg. Utan jag tycker mest om att skriva, som sen andra läser! Jag vill såklart verkligen att min blogg ska växa! helt klart. Men det ätr inte direkt nått mål för mig att få en mega blogg. Även fast det hade varit ganska kul ;)
 

Hur mycket fritid har du utöver hästarna?
 
Jadu.. Hehe.. Jag är i stallet fem dagar i veckan. Inte på måndagar och fredagar. och då burkar jag försöka vara med kompisar eller göra grejer som måste göras ibland.
Jag vet att jag ibland kan verkligen ha velat va med kompisar på helger ibland då mina kompisar väldigt ofta går på bio.. Och jag har inte kunnat följa med en endaste gång.. Men Jag trivs bäst i stallet. Och om jag nu verkligen skulle vilja gå på bio eller nått så hade jag försökt övertyga mina kompisar att gå på fredagen till exempel. och jag vet att om jag bara tänker ut en bra plan så hinner jag med både stall och kompisar på samma dag. 
Så på såsätt har jag ganska mycket fritid som jag inte tar vara på.
 


nämn 3 saker du stör dig på, 3 saker du älskar och 3 saker du skulle vilja göra.
 

Jag stör mig inte på så jätte mycket faktiskt. Det brukar bara vara att jag allmänt stör mig på min bror ibland, eller att det inte finns nått att äta hemma och sånna grejer! så jag tror nog inte riktigt jag kan nämna nått jag stör mig på!
Men 3 saker jag älskar är nog min familj/vänner, Hästar, och värme!
3 saker jag skulle vilja göra är..... Vara med i ett stort lopp/eller rid tävling. SM, NM, Elitloppet.. Nått sånt! sen så skulle jag väldigt gärna vilja åka utomlands till typ NY, eller Australien.. Mhihihi.. Och som sist skulle jag vilja .. Träffa Justin Bieber helt klart! ehhehe....
 
Om du skulle bli stört-kär och sen tillsammans men nån.. skulle tiden räcka?
 
Jodå. Det skulle den nog. Jag skulle absolut inte sätta hästarna på sidan. VERKLIGEN INTE! utan han skulle få respektera min hobby.. eller ja. Livsstil. Ingen säger ju att jag inte skulle kunna vara men "han" efter stallet. 
Men skolan är nog den plats jag skulle spendera mest tid med "han" då..
 
 
 Finaste hästen på jorden
Publicerat den 2014-02-27 - klockan 10:00:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback