slide show

Söndag

Hejsvejs! Just nu sitter jag på bussen hem från stallet, (buss buss buss som vanligt) 
Idag i stallet har det varit grymt kul! Det första jag gjorde var att rida Pärlan som kämpa på bra och fick i slutet ta en snabbare galopp upp för "galopp ängen" och hon tyckte det var jätte roligt.. ^^ och som sällskap gick Olivia med Yttring framför oss och han skötte sig utmärkt!
Sen när vi var tillbaka i stallet fick jag hjälp med pärlan och gick direkt till yttring för att "hänga" lite på han. Och han skötte sig utmärkt då också. Och vi gick lite granna med mig på ryggen också!

Vi fixade bara lite små saker idag i stallet där efter.
Men sen så var det dags för mig.. Att för första gången köra Candlelight och jag får nog säga att jag var ganska nervös haha.. Men det gick jätte bra och jag lärde mig en del också :)
Men mer än så har jag inte gjort faktiskt. Vi strunta i att fixa rosetterna utan vi tar det nästa helg då Olivia kommer ut igen.
När jag kommer hem blir det nått liknande som igår. Ska ut och springa i LJUSET och med SÄLLSKAP!!wohooi
Och tigga av mamma lite pengar till söndags godis och sen blir det nog gossip girl för resten av slanten!

Och vi hörs ju senare som vanligt ;) ska fixa lite mer tidsinställda inlägg till veckan.

Ha det bra!!

Och så pussade jag lite på preztige idag också vilket gjorde mig ännu gladare :)
Publicerat den 2014-02-16 - klockan 15:00:24





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback