slide show

Söndag

Hejsanhejsan. Idag har jag varit i stallet. ganska chill... Blir inget mega inlägg då jag bara väntar på att min mobil ska få lite batteri så jag kan lyssna på musik när jag ska ut å jogga.
Men som sagt! en väldigt chill dag! Började med att vi mockade i stallet. fix hit och fix dit!
Men efter de red vi ut. På ett litet tåg med 4 par :) Jag red Pärlan idag. Och hon var riktigt gullig idag. Som hon alltid är! Hon är en liten Pärla hon! Men Olli och jonna skulle köra intervaller med strumpan och Candlelight. Så jag med Pärlan, och A-K med Windy följde med på en intervall men sen gav vi oss hem och dom fortsatte själva!
Pärlan sprang på jätte fint och snällt. Hon verkade tycka det var väldigt roligt! pigg å gla' !
 
Inte så mycket mer vi gjorde. Tvättade lite transportsskydd, Städade sadelkammaren och Täckeskammaren.
och sen så vart det fika och Mars- Planering pågång. och även hur Candlelight och Strumpan´s träning kommer se ut. Och hur det kommer se ut för mig när Jonna åker till gotland i en vecka! :/ Sen så åkte vi hem, Och här sitter jag :) See uuu later
 
 
 
Publicerat den 2014-02-23 - klockan 18:26:36




så fin!

2014-02-23 » 19:55:03
» Tilde

riktigt fin bild på dig måste jag säga!

Svar: tack!!
Anna Norin

2014-02-24 » 11:44:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback