slide show

Onsdags kväll

Tjena tjena bloggen! vad jag tycker har jag varit väldigt aktiv idag!
Min Farmor ringde igår och vi fick till det med att åka till henne idag. 
Så vi har varit i stockholm! Farmor, Evelina (min andra syster) och hennes barn träffade vi. 
Då vi fikade hos farmor, Såg en "stå på händer duell" mellan Thomas och Evelinas barn oliver som bara mer och mer blir som thomas! ehehe.. och jag fick inse hur mycket jag växt sen i sommras då jag är längre än Evelina nu!
Det är som ett litet mål i vår familj.. Man bara väntar på att växa om Evelina och farmor!!)
Men sen så begav vi oss hemmåt. Stannade förbi på donken mums.. och förde oss vidare till norrtälje. och jag och Jonna fortsätter bussturen till stallet för att mocka,fodra,ge vatten och ta in hästarna. Vi hoppade över ridningen då för vår farmor.. Men vi ville verkligen träffa henne så. 
 
Annars har jag inte gjort så mycket. Suttit här och skrivit inlägg. Bland annat svar på frågestunden som kommer ut i morgon. Alla svar kommer inte ut direkt så jag märkte att mina svar vart ganska långa... Men några kommer i morgon i allafall. Så vi hörs i morgon? :)
 
 
Publicerat den 2014-02-26 - klockan 21:31:07




sv; visst är det coolt!? :D ♥

2014-02-27 » 08:21:24

SV: det är inte kul att ha tandvärk. Och jag gick nog gladeligen till tandläkaren, för att få det åtgärdat. Kommer dock ha ont ännu idag, då tanden var inflammerad :(

Svar: Usch !!
Anna Norin

2014-02-27 » 09:24:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback