slide show

Måndag kväll

Tjoho! har precis kommit in från jogging turen. och väntar på en goodiiing middag ^^
jag må säga att jag tror jag har kommit in lite i joggningen.. Det är sjukt skönt att bara .. Springa!
Idag kände mig mig riktigt på tårna och joggade på ett friskt tempo hela vägen. Stötte dock på ett ställe där dom tränade polishundar. Jag är verkligen inte ett dugg rädd för hundar vilken ras dom är. men det var ganska obehagligt att se dom. Så dom skällde :// dom såg riktigt aggressiva ut men ända vart det ett stopp där. Dom lär ha undrat när jag kommer joggandes och tvär nitar och glor.. haha ;)
Jag gör alltid lite stretch övningar innan jag blir kall igen och väl hemma på kvällen lite worksouts ibland för att träna andra delar. 
Men det var riktigt motbjudande att sätta sig och skära sallad när jag ligger i sängen och katten lägger sig tätt in till mig.. m M m...
 
brb. Ska äta...
 
Å så gott :*
Men tillbaka till inlägget. I morgon är det skola och sen stallet. Jonna kommer med senare bussen så förmodligen är jag själv första stunden. MEN för hoppningsvis kanske Anna-karin är där ;)
Nu ska jag slappna av igen framför Gossip girl som vanligt! ses! 
 
 
Publicerat den 2014-02-17 - klockan 19:50:02





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback