slide show

Lördag

Hej hej! Nu sitter jag på bussen hem ! 
Förutom det usla vädret har det varit riktigt kul idag! 
När vi kom hade dom ändrat en hel del. Så fodergrejer på andra plater och så!
Men det första jag gjorde var att jag red söta pärlan. Hon var jätte duktig verkligen! Först red jag lugnt i anna-karins tempo men sista biten hängde jag på Olivia, strumpan och Jonna, Candlelight som körde på lite mer så Pärlan fick galoppera lite! Hon tyckte det var jobbigt med frustade och såg riktigt nöjd ut!
Sen så körde dom Irrbloss med Yttring som handhäst så han fick springa lite. Och eftersom jag inte var med vet jag inte hur de gick. Istället var jag i stallet och små fixade lite! När dom var tillbaka så flyttade vi på alla bommar också.
Sen tog vi en Go'fika.. Hehe..gott gott.

Men ut igen var vi! Och flyttade ett antal många däck! Usch vad jobbigt de var. Det bara rann vatten från dom också ;/

Så nu hänger alla ytterkläder på täckes hängarna!... 
Men nä jag komme hem så blir det ut och jogga lite och sen städning i rummet.. Och förmodligen slå upp gamla anteckningar om matte dom jag har prov i snart... Och till sist komme jag förmodligen sätta mig och glutta på Gossip girl som en riktigt bra avkoppling :)
Och vi hörs i morgon! Hejdå!



Publicerat den 2014-02-15 - klockan 18:54:11





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback