slide show

Hur blir det egentligen här fram över?

Ja.. som ni säkerligen vet så är både hoppning och monté på russen över.. och hoppning var ju ändå min allra favorit gren! och ja.. Vad mer tävlade jag i?
 
Jag har tävlat Kanon i trav. som jag fortsätter med i år! och jag har tävlat dressyr med Irrbloss och Strumpan. 
Men det blir typ... ingen tävling alls för mig med strumpan och Irrbloss. Utan om Candlelight känns fin och om jag inte växer som bara den nu, så är det no en liten plan. Att jag tillsammans med Candlight tar mig ut på dressyrbanan som mitt sista år ridandes på russen. Känns som att allt jag har sysslat med bara rasar!
 
Men! Granl har öven vackra Arabiska fullblod som jag smyger mig över på. Jag håller mig såklart fortfarande med russen och både rider och kör dom! men . Världens söstaste Arabhäst Preztige har jag fått som nästan en ära fått rida på! Och förhoppningsvis vad jag vill! fortsätta rida han när hans lilla semester är över.
förutom dressyr på Preztige, (Tror Olivia, jonna eller nån också skulle rida dressyr på preztige vad jag tror)
MEN .. förutom de så har jag och Olivia smått bara pratat lite om att jag förmodligen ska Hoppa på Karezz! det ser jag fram emot! det är alltså planer efter detta år. inte i år. För i år blir det nog trav med kanon, och Dressyr med Candlelight som väntar! Och självklart hästskötare åt jonna ;)
 
Och ja, Vi joggar på bilden! så långsamt går han faktiskt inte...
Publicerat den 2014-02-22 - klockan 10:00:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback