slide show

Fredags planer

Jo men hehe... Inte direkt nåra planer :s Utan bara ligga på soffan/sängen och kolla på Gossip girl. Men tanken av SPORTLOV! Äntligen! Jag brukar inte längta så mycket till lov. För jag är så gott som aldrig med nån vän på loven. men det här är nog första gången jag verkligen har längtat! Här i "slutspurrten" så har det varit en hel del prov! .. usch.. Men jajaja..
 
Jag skulle inte riktigt vilja kalla det sportlov.. ahah.. Utan mer sovaridagodislov :) *Utmärkt*
Jag ska ju i och för säg fixa legitimation (stav ?) och kreditkort idag! Woohooo.. Förhoppnings vis iallafall!
 
Men lite planer för sportlovet?
 
* Lördag-Söndag Ridaridaridaridaridarida JAAAAA, Kanske bio på nån kväll?*
*Måndag- Kompiisss :D*
*Tisdag- ååhh....... RIDARIDARIDA*
*Onsdag- dömdömdöm... Rida :3*
*Torsdag- Suprise, Rida :)*
*Fredag- Jag lär besöka en vän! om nån kan tänka sig att vara med mig. och om nån kompis läser det här och känner att den vill vara med stackars mobbade Anna så är det bara att ringa :) *
*Lördag-Söndag Rida igen ;D*
 

Spännande va? Men ni kommer ju i allafall få veta om all ridning! Och så förmodligen Körning och tömkörning också! Nu ska jag klura ut ideér om mer inlägg att skriva! och sen njuta av Gossip girl ;) Ha det bra kära läsare!
 
 
OCH GLÖM INTE BORT MIN         FRÅGESTUND :)
 
 

Candlelight har kokkor i fossingarna.. Så det var ganska jobbigt för henne att gå
Publicerat den 2014-02-21 - klockan 15:45:59





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback