slide show

En riktigt lång blogg paus har stoppats!

Efter typ 1 månad utan bloggning så känner jag nu att jag ska börja igen. Men jag orkade verkligen inte blogga där ett tag!
Men nu med nya ideér och min saknad att skriva har kommit tillbaka så hoppas jag att ni vill fortsätta kika in här!
Jag har under denna månad faktiskt kikat in på bloggen.. Jag har sett att min statestik inte har legat på 0 nån endaste dag. Och det har bara gjort mig ännu mer besviken! 
 
Så förutom att min buss till stallet går om några minuter.. Så är det bloggning som gäller för mig! 
Rida rida rida mocka blogga blogga blogga!! Så Tidsinställda håller jag på att få ihop till hela veckan! Tufft men jag har faktiskt lite ideér! 
Och jag hoppas hoppas att ni nu vill stanna här med mig :)
 
 

Nu under helgen kan det vara lite risigt så jag mest försöker få ihop inlägg till på vardagarna.. 
Så på MÅNDAG börjar jag blogga på riktigt! så fram tills dess får ni leva på fis inlägg :)
 
 
Publicerat den 2014-02-15 - klockan 12:04:59




Hoppas du orkar blogga nu!

Svar: Jodå! Det ska jag !!
Anna Norin

2014-02-15 » 14:40:58

Såå fin blogg:) hoppas du orkar blogga nu då:)?!

Svar: jaddååå :) ses i morgon :D
Anna Norin

2014-02-16 » 22:10:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback