slide show

Uppdatering om..... vilka bloggar jag läser!

Jag har blivit rätt kräsen när det gäller vilka bloggar jag läser. Jag känner att. bara för att jag känner den där människan så behöver jag inte läsa den bloggen!
Så här kommer dom! dom som jag läser verkligen varje dag kommer jag visa först! sen dom andra!
 
Bilden är en länk! 
Jag tycker verkligen om den här bloggen! Jag känner Ella av dom fyra! Jag må läsa mest Ellas inlägg. Men jag tycker det är kul att läsa om dom andra också!
Dom har super uppdatering! (blir lite avis kanske.. men dom är faktiskt 4 st) Jätte fin design och alla dom har fina hästar! 
Jag tycker dom borde tipsa om lite mer saker! då hade det blivit ännu bättre!
har ni sett föresten att jag vann dom tävling! Ett snyggt schabrak!
 
 
 
 
Den andra bloggen jag läser mest är lovisas blogg!
Jag tycker det är jätte spännande att läsa om Lovisa och palle! :) Jag tycker Lovisa är jätte duktig med hästar och hennes blogg är jätte bra! Hon tipsar om jätte mycket! skriver om sina dagar och ja! det är jätte bra! :)
Jag kikar in på hennes blogg varje dag! får jätte ofta tips av vad hon skriver!
bilden länkar
 
 
Dom andra bloggarna jag läser är också bra! Jag är inte inne på bloggarna hela tiden men väldigt ofta!
 
http://schnailgull.blogg.se/
 
www.lastname.blogg.se
 
http://tiildew.webblogg.se/
 
www.castarha.wordpress.com
 
http://nellieberntsson.metromode.se/
 
De var dom bloggarna! jag har slutat läsa en heeeeel del bloggar! 
Men ja.. jag kikar ju såklart in på andra bloggar också! t.ex. ni som kommenterar! och fastnar jag så fastnar jag! :)
 
 
 
Publicerat den 2013-12-24 - klockan 12:00:00




Men gulliga du <3 btw. Har jag en "överraskning/julklapp" till dig och Jonna sen :D

Svar: nemen :o har du ? :o <3
Anna Norin

2013-12-25 » 01:07:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback