slide show

rubriken som jag verkligen inte kan komma på

Idag ska jag till stallet! :) 
Jag kommer förmodligen rida Preztige och kanske Pärlan! Ska bli jätte kul! Speciellt att få prova Preztige nya grimma! Jag tror iallafall att han kommer gilla den! hoppas jag o.o Vantarna jag fick, är nog lite för varma för att använda nu när det inte finns nån snö.. hoppas hoppas hoppas att det kommer snö snart!
Med Preztige kommer jag fortsätta öva på bra övergångar, och att han tar min skänkel direkt osv ! :) mycket sånt alltså. Förutom ridningen så kommer jag och Preztige öva på att backa och gå framåt när jag står vid han. samt att när jag går vid han så ska han gå framåt! Ibland har vi haft problem när han bara .. stannar.. och inte vill gå framåt! 
Så det ska bli kul i morgon! Olli lärde mig lite hur jag ska vara med han. Hur ska jag lära han, Hur ska jag vara med han. Väldigt skönt att veta! och när man väl har preztige koncentration och uppmärksamhet så lyssnar han jätte bra! Men de var mina planer idag!
 
Ses !
 
 
 
Publicerat den 2013-12-25 - klockan 09:00:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback