slide show

rubriken som inte finns.. bombombom

tjopido! haha! 
Just nu sitter jag och Jonna och väntar på att den märka chokladen ska smälta! Då vi ska göra risbräck :)
Innan de så har vi bakat pepparkakor med kristyr, cocoa dots och snowflakes!
 
Men innan allt detta så har vi ju varit i stallet! Såå mysig dag!
Jag började med att rida Preztige! Med Jonna-Witezz och A-K-Windy!
Han har jätte duktig! och jag känner verkligen hur taggad han är att också få galoppera med dom andra! hah.. men inte än.. Vi rukar ögra så att dom galopperar och jag travar bakom! :) med hans stora steg så går det inte så fort för han.. haha.... Men det var verkligen hur mysigt som helst!
 
Efter de så tog vi en fika! lussebullar och varmchoklad! mmmmm
Men sen så tog vi oss ut i kylan igen! och så körde Jonna Irrbloss och jag red Pärlan! De var också roligt! Irrbloss var jätte pigg och glad! Medans Pärlan tyckte det kunde gå iiite långsammare .. Alltså typ skritta hela tiden! hehe..
Men hon tyckte också att det var rätt kul tror jag!
 
Så nu när risbräcket är klart så ska jag nog spela minecraft igen ^^ haha..
 
CYA!
 
 
 
 
Publicerat den 2013-12-08 - klockan 20:44:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback