slide show

läggdags

Som rubriken säger så ska jag sova nu! Men innan så måste jag bara skriva några rader.
om dagen.. Det var en jätte seg morgon idag! vaknade inte förens kl 10. (har hemstudie idag och imorgon)
Eftersom jag redan gjort alla hemuppgifter under helgen så har jag inte behövt tänka på dom!
Men efter att ha legat och inte gjort ett smack så åt jag äggmackor till frukost och sen kollade när Jonna spelade sims! haha.. Men på hela förmiddagen så gick jag bara runt och gjorde inget typ!
Men på eftermiddagen så började jag fixa i min brors rum! alltså slipa väggar, sopa, och måla! rätt kul faktiskt!
Och lite sådär icke inplanerat så fråga min kompis om hon kunde komma! så första taget så var jag väldigt osocial men sen så kollade vi lite på olika små filmer (bland annat (RE)volt ). Och skrattade MAASSOORR..
 
Men när hon hade gått och jag verkligen hade tråkigt så spelade jag minecraft! .. ahha.. Och inte nu förens halv tio började jag och Jonna baka ännu mer pepparkakor! haha... Och denna gång gjorde vi.. MASSA HÄSTAR! xdd
Som jag faktiskt är lite stolt över c:
 
Men det är vad jag har gjort! en väldigt lat och chill dag.... haha.. och nu ska jag sova! :) 
GODNATT ALLA!! ♥
 
 
Snygga va????? :) Alla hästar som står på Granö! :D
Publicerat den 2013-12-10 - klockan 00:09:00




» Ella

Stackars Illuztra och Karezz :'((((((( xD

Svar: hehe.. vi tänkte på de sen xdd men... du kan ju göra gotlands hästarna <3
Anna Norin

2013-12-10 » 07:23:34

Haha gud va söta!! Står stona med rosa, valacker/hingstarna med vitt och inackorderingarna med grönt?

Var gärna med och tävla om att bli julens blogg hos mig också :D

http://looviisaar.blogg.se/2013/december/ta-chansen-att-bli-julens-blogg.html

Svar: Japp precis! :)
Anna Norin

2013-12-10 » 20:26:50

Vilka söta! :)

2013-12-10 » 20:48:20
» Anja

Hej!
Vill du ha ett par snygga pepparkaksformar i form av en delfin, collie, hästhuvud, häst och enhörning?

Just nu har jag en bloggtävling där Du kan vinna dessa! Superenkla regler!

http://castarha.wordpress.com/2013/12/10/vinn-fina-pepparkaksformar/

Ha en bra kväll och var gärna med i tävlingen!
"För vem vill inte baka enhörningspepparkakor?" ;)

Svar: haha :)
Anna Norin

2013-12-12 » 18:53:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback