slide show

Hej !

Fört och främst måste jag säga förlåt för att det inte kom ett enda inlägg igår.. USCH ANNA..
 
Men just nu har jag elevens val! och det funkar inte på min dator idag så kan lika gärna blogga lite.
igår var jag i stallet ! jag red först Irrbloss lite på volten! Han hadde jätte mycket framåt bjudning som var sä skönt!
Det var några upphöjda bommar på banan som jag skrittade lite över! så han tog upp benen lite mer! 
Och han var jätte duktig. vi arbetade bara lite på formen då vi mest skrittade. och han var jätte snäll och gjorde exakt som han skulle! :-) vi gjorde även lite skänkelvikningar och det gick lysande de med!
Jag red barbacka , så det var riktigt mjukt att sitta! haha .. han har typ 5 cm tjock päls så. ! 
 
Sen red jag Preztige! Han var jätte snäll när vi red och lyssnade sjukt bra! När Jonna galopperade så fick Preztige öka traven vilket han verkligen tyckte var kul! Jag vart jätte glad av att se han så lycklig!
Idag ska jag också till stallet! 
Vet inte riktigt om jag rider Irrbloss eller Pärlan.. Men Preztige ska jag iallafall rida! 
Jag har varit typ helt slut i huvudet så jag har inte riktigt orkat tänka i förväg vad jag ska öva på och så.
Men innan ridturen vet jag nog.
 
I morgon så blir det bio efter skolan i stockholm! är så sjukt taggad så jag vet inte vad..!
Jag är galen i Justin Bieber och nu se en bio om hans liv! Han släppte en film för länge sen också "never say never" så det lite som en uppdatering av den!
 
Believe movie - Justin Bieber... GAAAHHH :OOOO
 

 Som jag har längtat!
Publicerat den 2013-12-18 - klockan 10:03:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback