slide show

frågor med korta svar!

- hur länge har du ridit? 8 år.

- Vilken var den första hästen du någonsin red? det var en shettis på rimbo ridskola vid namn Buster!
 
- varför började du rida? jag har alltid gillat djur! men varför jag just fäste mig vid hästar var nog när jag såg min store syster rida! jag stod alltid på sidan och sa "kolla heetten(hästen)!"
 

- Varför började du rida på Granö? Det är så mycket bättre än ridskola! och ja.. min syster började här så jag hakade! skulle inte kunna byta ställe för nått!
 
- om du inte skulle rida, vad skulle du då göra? jag skulle nog gå på friidrott eller nått liknande. har inte riktigt tänkt på de så mycket då jag vill hålla på med ridning!
 
 
Publicerat den 2013-12-15 - klockan 10:00:00





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback