slide show

*Fin rubrik*

hejhej! 
Idag ska jag till stallet! Jonna kommer samtidigt som mig istället så jag rider Preztige och IRRBLOSS!!! :D
Med Preztige så kommer jag öva lite på övergångar och så kommer vi öva på att gå först lite!. och så övar jag mycket på uppsittningen, att han står still då. i stallgången.. han får inte krafsa med hoven! Men det gör jag varje dag!
 
Med Irrbloss ska jag bara skritta! Tänker inte kräva något direkt då han inte har gått nu på ett tag. Ska skritta en liten runda samtidigt som Jonna tömmkör Pärlan bakom mig! :)
A-K Har redan fixat stallet så det här kommer bli en riktigt mysig dag med hästarna!!
 
Speciellt när jag får mysa med favvosen Irrbloss <3
 
Ta inte det fel. För jag älskar alla hästarna! Jag älskar Preztige sjukt mycket, Men alla har en favorit..
 

 
 
Publicerat den 2013-12-03 - klockan 14:12:00




Söta bilder!

2013-12-03 » 15:19:23

Sv: Den avgörs den 16, alltså om 12 dagar :))

Svar: oki! :)
Anna Norin

2013-12-04 » 15:35:38
» Anja

Hej!
Just nu har jag en bloggtävling på min blogg!
Hitta på ett julklappsrim och ha chansen att vinna en rabattkod på 75 kronor! Enkelt att vara med :)

http://castarha.wordpress.com/2013/12/01/bloggtavling-i-samarbete-med-becca-design/

Ha en bra dag!

2013-12-04 » 16:42:05
» Sofia

Åh vilka härliga och fina bilder!!

Kram (:

2013-12-04 » 22:12:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback