slide show

kan inte hålla mig ;o

Varje dag har jag faktiskt funderat på att gör ett inlägg. Men.. Det har nog varit bra för mig att inte blogga på ett tag... Men nu är jag här igen. Nu när det har varit nyår och allt så har man väll lite att skriva :)
Preztige har gått jätte bra på senaste ! Vilket har gjort mig jätte glad. Vi har även tagit vår första galopp!
Ella är på granö också.. inte så mycket som har hänt egentligen!! Men jag tänkte dra upp en sånn här.. 
 
det bästa som hänt 2013 (Både hästlivet och allt annat)
Justins konsert :*
Believe movie <333
Tävlat L:B i hoppning
Börjat rida preztige :3
börjat på högstadiet!
Varit i Barcelona
Vunnit hopptävlingar ^^
Kört Kanon!
typ de :) det har hänt annat roligt också men det här är det allra roligaste som hänt :)
 
Det som inväntar nu är bara en Bieber Parad i morgon :3 såå kul :DD
 
Så nån bild lär komma i morgon! Så nu mina läsare så börjar jag igen!  hörs i morgon!
Publicerat den 2014-01-04 - klockan 23:18:50





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback