slide show

Vad har hänt under tiden jag har varit borta?

Jo men lite har väll hänt. Så nu ska ni få veta!

#jag är i stallet 5 dagar i veckan nu istället för 4 dagar då hästarna börjar träna mer!

#Preztige och witezz har fått gå på vila medans Strumpan och Candlelight har börjat träna inför tävlings säsongen

#en ny häst har anlänt till granö vid namn Yttring som är hingst! (Bild längst ner)

#jag har tömkört för första gången! Haha!

Och vad kommer hända?

#förmodligen kanske idag kommer jag få sitta i vagnen bakom Candlelight. Då jag ska börja hjälpa till med "körträningen" 

#i mars ska jag ta grönt kort då jag inte längre får tävla på Cecilias kort ;)

#det blir ett till tävlings år för mig och kanon :D

#vad jag vet så ska jag rida in Yttring
!

De var de :) och förutom allt de så har jag faktiskt varit med på en tolktävling som ryttare till 6 ekipage! Hehe



Publicerat den 2014-02-15 - klockan 20:00:37





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback