slide show

Mot stallet!

Just nu sitter jag på bussen till stallet! 
Solen äuppe och det blåser lite.. Mysigt ^^.. 
Jag vet att det var en hel del som ska göras idag, men vet inte riktigt vad.. Hehe.. Men lite grejer jag TROR kanske händer är att jag ska "hänga" lite på yttring. Och att vi ska händra helt bland alla gamla rosetter från dom förra åren. Och det lär bli jag som ska klättra upp för stegen och ta ner alla >.<...
De längtar jag verkligen inte till.. Men annars längtar jag faktiskt till stallet! 
när Olivia är ute på granö så gör vi tillsammans alla grejer som verkligen behövs göras men som inte har blivit gjort.. Så finns det tid över innan bussen hem går så ska jag nog försöka putsa Pärlan och Irrbloss träns..

Men ni mina kära får veta det senare idag! Ha det bra! 


Publicerat den 2014-02-16 - klockan 09:36:06





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback